Διδακτική Επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στη Λάρισα

Τη Δευτέρα 08/04/2024 το σχολείο μας πραγματοποίησε Διδακτική Επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στη Λάρισα σε τμήματα σχετικά με τους τομείς και τις ειδικότητες του σχολείου μας. Συγκεκριμένα:

  • Ο τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος ξεναγήθηκε στο Τμήμα Γεωπονίας – Αγροτεχνολογίας και ενημερώθηκε για τις νέες τεχνικές καλλιέργειας στα θερμοκήπια (υδροπονία) που έχουν ως στόχο την βελτίωση της ποιότητας και της ποσότητας των παραγόμενων γεωργικών προΪόντων, από τον καθηγητή κ. Παπαχατζή Αλέξανδρο (πρόεδρο του τμήματος) και τον κ. Παπαθανασίου Θεόδωρο. Στη συνέχεια επισκέφτηκε το Τμήμα Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής και ξεναγήθηκε στα ερευνητικά εργαστήρια του τμήματος και ενημερώθηκε για τις προοπτικές και επαγγελματικές δυνατότητες των πτυχιούχων από τον καθηγητή κ. Καντά Δημήτριο (πρόεδρο του τμήματος) και επισκέφτηκε με την κ. Αλεξίου Ειρήνη τις σταυλικές εγκαταστάσεις του τμήματος (βοοειδών, αιγοπροβάτων και χοίρων).
  • Ο τομέας Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας ξεναγήθηκε, στα κτίρια του τμήματος Νοσηλευτικής και παρακολούθησε, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διάλεξη με προβολή ερευνητικών εργασιών και πτυχιακών και μεταπτυχιακών δραστηριοτήτων  του τμήματος από τον κ. Βαλιάκο Ηλία.
  • Ο τομέας Πληροφορικής επισκέφτηκε το Τμήμα Συστημάτων Ενέργειας όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο πρότυπο εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Παπαγεωργίου Ελπινίκη όπου . Με τη διάλεξη 2 διδακτορικών φοιτητών οι μαθητές ενημερώθηκαν για την ανάπτυξη και εφαρμογή μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης σε καθημερινά προβλήματα, καινοτόμων αλγορίθμων και ευφυών μοντέλων για συστήματα υποστήριξης αποφάσεων, έμπειρων συστημάτων καθώς και αλγορίθμων μηχανικής μάθησης .
  • Ο τομέας Διοίκησης και Οικονομίας επισκέφθηκε διαδοχικά τη σχολή Οικονομικών και Διοικητικών επιστημών και συγκεκριμένα το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, αρχικά , και στη συνέχεια το τμήμα Χρηματοοικονομικής και Λογιστικής. Και στα δύο τμήματα έγινε εμπεριστατωμένη ανάλυση και πληροφόρηση από τους υπεύθυνους καθηγητές και ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος . Συνολικά η εμπειρία των παιδιών ήταν αρκετά σημαντική σε όλα τα επίπεδα.